Doprava a platba

Doprava objednávky

Uvědomujeme si, že kromě kvalitního zboží je pro vás důležité i rychlé a spolehlivé doručení. Proto jsme vybrali tři renomované přepravce, abyste si mohli vybrat způsob a místo doručení, které vám bude nejvíce vyhovovat.

Expedice objednávek

  • Objednávky odesíláme nejpozději následující pracovní den po jejich uhrazení.
  • Když objednávku provedete a uhradíte okamžitou online platbou v pracovní den do 12:00, odešleme ji ještě téhož dne (pokud se nestane něco nepředvídaného).
  • V případě platby dobírkou samozřejmě se zpracováním objednávky na zaplacení nečekáme.
  • Bankovní převod může trvat 1–2 pracovní dny (většinou platba dorazí během několika minut), objednávku odesíláme vždy co nejdříve po připsání platby na náš účet.
  • Po odeslání objednávky vám zašleme e-mail s číslem zásilky, díky kterému můžete sledovat její cestu online.
  • Doručení obvykle trvá 1–3 pracovní dny v závislosti na vybraném dopravci.

Pečlivé balení a recyklace

Naše produkty jsou křehké, a proto si na jejich zabezpečení při přepravě dáváme maximálně záležet.

  • Každá svíčka je zabalena samostatně, aby se předešlo poškození.
  • Pokud máme možnost, recyklujeme krabice a výplňový materiál, abychom šetřili přírodu i vaše peníze.
  • Může se stát, že vám zásilka přijde v balíčku s jiným logem než NaMora.cz – vězte, že je to záměrné a je to součást našeho udržitelného přístupu.

Možnosti dopravy a ceny

Vybrali jsme pro vás ověřené dopravce, kteří nabízejí spolehlivé doručení a širokou síť výdejních míst. Můžete si vybrat, jestli na vás má zásilka počkat na výdejním místě, případně v boxu, nebo vám ji má kurýr přivézt domů.

Doručení na výdejní místo nebo do výdejního boxu

Přepravci a ceny:

  • PPL – výdejní místo, Parcelbox nebo AlzaBox – 69 Kč
  • Balíkovna – výdejní místo, Balíkovna BOX nebo AlzaBox – 89 Kč
  • Zásilkovna – výdejní místo nebo Z-Box – 89 Kč

Jak to funguje?

  • Při objednávce budete vyzváni k výběru výdejního místa.
  • O odeslání vás budeme informovat e-mailem, ve kterém uvedeme číslo zásilky.
  • Po celou dobu můžete zásilku sledovat online.
  • Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mail nebo SMS.

Doručení na adresu

Přepravci a ceny:

  • PPL – doručení na adresu119 Kč
  • Zásilkovna – doručení na adresu124 Kč
  • Balíkovna – doručení na adresu149 Kč

Jak to funguje?

  • Kurýr doručí zásilku přímo na vámi zadanou adresu.
  • O odeslání vás budeme informovat e-mailem, ve kterém uvedeme číslo zásilky.
  • Po celou dobu můžete zásilku sledovat online.
  • Před doručením obdržíte od přepravce SMS nebo e-mail s přibližným časem doručení.

Osobní vyzvednutí ve Vracově a okolí

Pokud bydlíte, nebo se často pohybujete v okolí Vracova (na jižní Moravě), může pro vás být výhodné zvolit tuto možnost. Můžete nás také kontaktovat a dohodneme se na konkrétním místě předání. Za osobní předání zboží si samozřejmě nic neúčtujeme.

Doprava zdarma

Při nákupu nad 1 800 Kč máte dopravu zdarma!

Platba za objednávku

Všechny online platby u nás probíhají přes renomovanou platební bránu Comgate, která zajišťuje maximální bezpečnost. Vaše platební údaje jsou chráněny šifrovanou komunikací, a my jako obchodník nikdy nevidíme údaje vaší platební karty. Platby klasickým bankovním převodem, dobírkou nebo hotově při osobním převzetí se provádějí mimo tuto platební bránu.

Objednávky začínáme zpracovávat ihned po připsání platby. Pokud platbu neobdržíme do 5 dní, objednávku budeme muset stornovat.

Možnosti platby

🔹 Bezhotovostní bankovní převod – 0 Kč

Po dokončení objednávky se vám zobrazí platební údaje, včetně QR kódu. Stejné informace obdržíte i v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Platbu provedete klasickým bankovním převodem, přičemž připsání na účet může trvat 1–2 pracovní dny. Většinou nám ale platba dorazí během několika minut.

🔹 Online platba kartou – 0 Kč

Po potvrzení objednávky budete přesměrováni na platební bránu Comgate, kde zadáte údaje své karty (Visa, Mastercard, Maestro) a potvrdíte platbu. Některé banky mohou vyžadovat dodatečné ověření (SMS kód, biometrie). Platba se připíše okamžitě a my vaši objednávku ihned začneme zpracovávat.

🔹 Okamžitý bankovní převod – 0 Kč

Rychlá a pohodlná platba. Po dokončení objednávky budete platební branou Comgate přesměrováni do svého internetového bankovnictví, kde potvrdíte transakci. Platba se připíše okamžitě a my vaši objednávku ihned začneme zpracovávat.

🔹 Apple Pay / Google Pay – 0 Kč

Platby přes Apple Pay nebo Google Pay jsou rychlé, pohodlné a bezpečné. Po dokončení objednávky ji na platební bráně Comgate potvrdíte pomocí Face ID, Touch ID nebo PINu na vašem zařízení. Platba se připíše okamžitě a my vaši objednávku ihned začneme zpracovávat.

🔹 Hotově při osobním převzetí – 0 Kč

Pokud jste z Vracova nebo okolí, můžete si objednávku vyzvednout osobně a zaplatit hotově při předání. Po přijetí objednávky vás budeme kontaktovat a domluvíme si čas a místo setkání.

🔹 Dobírka – 45 Kč

Objednávku zaplatíte při jejím převzetí od kurýra, na výdejním místě nebo při vyzvednutí ve výdejním boxu. 

  • Při vyzvednutí na výdejním místě a při doručení na adresu lze zaplatit hotově nebo kartou.
  • Při vyzvednutí v Z-Boxu, Parcelboxu, Balíkovna BOXu nebo AlzaBoxu je platba možná pouze kartou.

Co dělat, když se online platba nezdaří?

Pokud narazíte na problém s platbou, zkuste ji zopakovat nebo zkontrolujte nastavení internetových plateb u své banky. V případě potíží prosím kontaktujte nás nebo podporu platební brány Comgate.

Kontakty na platební bránu Comgate

📞 Telefon: +420 228 224 267
📧 E-mail: podpora@comgate.cz
🌐 Web: www.comgate.cz

Adresa: Comgate, a.s., Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové, Česká republika

Časté dotazy k dopravě a platbám

❓Jak dlouho trvá doručení?

Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den, dopravci pak obvykle doručují 1–3 pracovní dnyKdyž objednávku provedete a uhradíte okamžitou online platbou v pracovní den do 12:00, odešleme ji ještě téhož dne (pokud se nestane něco nepředvídaného). Jestli chcete mít předem jistotu, kdy objednávku odešleme, kontaktujte nás. Ochotně vám odpovíme.

❓Mohu změnit adresu doručení po odeslání objednávky?

Pokud si přejete změnit adresu, kontaktujte nás co nejdříve. Pokud balíček již předáme dopravci, změnu je nutné řešit přímo s ním. I v takovém případě nás ale kontaktujte, rádi vám pomůžeme.

❓Co dělat, když balíček nedorazil?

Zkontrolujte stav zásilky podle sledovacího čísla. Pokud zásilka dlouho nepřichází, nebo máte jakékoli pochybnosti o tom, co se se zásilkou děje, kontaktujte nás a situaci prověříme.

❓Mohu objednávku zrušit před odesláním?

Ano, pokud ještě nebyla odeslána. Kontaktujte nás prosím co nejdříve e-mailem nebo telefonicky.

❓Co když platbu neprovedu hned?

Na úhradu objednávky máte 5 dní. Jen počítejte s tím, že objednávku vám odešleme až po jejím zaplacení (vyjma platby dobírkou). Pokud se nám do 5 dní od přijetí objednávky platba nepřipíše, budeme muset objednávku stornovat.

❓Jak zjistím, jestli byla moje platba přijata?

O úspěšném přijetí platby vás budeme vždy informovat e-mailem. Jestli si čímkoli ohledně platby nejste jisti, určitě nás kontaktujte.

❓Mohu změnit způsob platby po odeslání objednávky?

Ano, je to možné. Pokud objednávka ještě nebyla uhrazena, kontaktujte nás co nejdříve a rádi vám pomůžeme. Není problém na základě vašeho požadavku v objednávce provést jakoukoli změnu

❓Co mám dělat, pokud online platba selhala?

Pomineme možný nedostatek prostředků na účtu nebo nesprávně nastavené internetové platby v bankovnictví. Příčinou může být výpadek internetového připojení nebo jiný technický problém. Výhodou platební brány Comgate je, že se k platbě můžete kdykoli vrátit a zkusit ji provést znovu. Pokud problém přetrvává nebo si nejste jisti jak postupovat kontaktujte nás.

❓Omylem jsem zaplatil/a objednávku dvakrát. Co teď?

Když se vám něco takového stane, co nejdříve nás kontaktujte a platbu navíc vám neprodleně vrátíme. Pokud byste si duplicitní platby nevšimli, my na to dříve nebo později přijdeme (nejpozději při zpracování položky naší paní účetní) a budeme vás sami kontaktovat ohledně vrácení platby.

📩 Máte další otázky? Napište nám na obchod@namora.cz, rádi pomůžeme! 😊