Jak na reklamaci

Zjistili jste po převzetí, že je zboží poškozené nebo rozbité? Nebo se na něm objevila závada v rámci záruční doby? Velmi nás to mrzí a budeme se snažit vám být s reklamací maximálně nápomocni.

POSTUP PŘI REKLAMACI

  1. Kontaktujte nás: Nejprve nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese obchod@namora.cz.  Uveďte své jméno, telefonní kontakt, číslo objednávky, označení produktu a popište o jaký problém se jedná. V ideálním případě přiložte fotografii nebo video dokumentující problém (pokud je to možné). Můžete nám také zavolat na telefonní číslo +420 777 757 790 a poradíme vám, jak postupovat.

  2. Budeme vás informovat o dalším postupu: Po oznámení reklamace vás budeme zpětně kontaktovat a poradíme vám, jak dál postupovat. Vše záleží na tom, jakého produktu a jaké závady se reklamace týká.

  3. Vyřízení reklamace: Po vzájemné domluvě a dodání potřebných podkladů posoudíme oprávněnost reklamace. V případě uznání reklamace opravíme nebo vyměníme zboží, případně vám vrátíme peníze za zboží. reklamaci se snažíme vždy vyřešit co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů.

PRAVIDLA PRO REKLAMACI

  • Záruku na zboží (pokud není uvedeno jinak - např. aromadifuzéry Innobiz) poskytujeme 24 měsíců od převzetí zboží zákazníkem.
  • Na aromadifuzéry značky Innobiz poskytuje výrobce záruku 5 let od převzetí zboží zákazníkem.
  • Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30 dnů.
  • V případě, že oprávněnou reklamaci nestihneme vyřešit ve lhůtě 30 dnů, vrátíme vám peníze.

Pro detailnější informace se můžete podívat na obchodní podmínky našeho e-shopu.